Thursday, November 27, 2014

GILA MANCING vs KAKI MANCING

Ni aku habaq mai kat bini2 dan juga awek2 kaki mancing. Hampa jangan la duk marah nooo kat laki2 dan pakwa2 hampa kalu depa duk pi mengail selalu. Bukan apa.. aku nak habaq mai, kalu laki2 dan pakwa2 hampa setakat pi mengail seminggu sekali tu atau sekali sekala tu di kira biasa2 saja. Selama aku duk berkubang dalam dunia mengail ni dah bermacam2 aku tengok kaki mengail ni.
Aku tak tau nak habaq kat hampa tapi hampa tengok sendiri la gambaq2 kat bawah pas tu hampa buat la tafsiran sendiri. Cuba bandingkan laki2 dan pakwa2 hampa dengan pengail2 dalam gambaq di bawah ni... wasalam.

sebahagian tong yang digunakan oleh pemancing bawah jambatan penang
macam2 fesyen

1 comment:

AKU SEORANG PEMANCING

My photo
sepang, selangor, Malaysia
Selain memancing, aku juga berminat dengan aktiviti ronda-ronda mengembara. Dengan itu, selain cerita memancing aku juga boleh menulis cerita-cerita perjalanan pengembaraanku.

SECUBIT UMPAN

Terima kasih kerana sudi membaca. Jadilah rakanku Terima kasih